YouTube

Wednesday 11 May 2022

म्हारी हथेल्या

 

म्हारी हथेल्या रे बिच छाला पड़ग्या म्हारा मारूजी ।
मै पालो कैया काटूली। ओ म्हारा बालमजो मैं पालो कैयां काटूली। टेर। 

रोटी नहीं भावे म्हाने लापसी नहीं भावे ।
शीरा खातिर पेट म्हारो दुखे म्हारा मारुजी । मैं पालो ।

गाडी में नहीं बैठु मैं तो मोटर में नहीं बैठु। 
चालण के खातिर पग दुखे म्हारा मारुजी । मैं पालो ।

रखडी तो घड़ादी म्हारा मारुजी थे म्हाने। 
झूटणियारी गहरी मन में आवे म्हारा मारुजी । मैं पालो ।

जैपरियो दिखादियो ढोला दिल्ली भी दिखादी ।
म्हाने आगरा रो सैल करादयो म्हारा मारुजी।  मैं पालो ।

लादू  नहीं भावे म्हाने पेड़ा नहीं भावे ।
घेवरीयारी गहरी मन में आवें म्हारा मारुजी । मैं पालो

डोल्या रो काट अडावलियारो काटयो ।
इण खेतांरो पालो किण कर काटू म्हारा मारूजी । मैं पालो। 

No comments:

Post a Comment

Strategic Alliances

  Strategic Alliances -  For any achievement gone need the right person on your team.  Sugriv was very keen on this. Very first Sugriva was ...